fbpx

Premium προϊόντα, προσιτές τιμές, φιλική ατμόσφαιρα, μοντέρνος χώρος, σωστή εξυπηρέτηση και χαλαρή διάθεση! Δίνοντας έναν άλλον αέρα στην αγορά των εστιατορίων της ιαπωνικής κουζίνας, το Koi έκανε το sushi street food μια προσιτή επιλογή, έγινε ο πρωταγωνιστής της αγοράς και ανέβασε ψηλά τον πήχη της κερδοφορίας.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα ethnic κουζίνας στην ελληνική αγορά, τα Koi Sushi Bar, αναπτύσσεται, εξελίσσεται και διευρύνει συνεχώς το δίκτυό της, ξεπερνώντας πλέον τα 18. Επόμενος στόχος της αλυσίδας είναι η σύνδεσή της με τη βαριά βιομηχανία της χώρας, που δεν είναι άλλη από τον τουρισμό.

Σύνδεση με τον τουρισμό

Στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2019 η εταιρεία των Koi Sushi Bar παρουσίασε ένα νέο concept, το Hotel Corner, με το οποίο προτείνει την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών εστιατορίων με την προσθήκη της ιαπωνικής κουζίνας των Koi. Η νέα αυτή πρόταση, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, μπορεί να εφαρμοστεί με δύο τρόπους. Είτε με την κατασκευή ενός μικρού open kitchen περιπτέρου στους χώρους των εστιατορίων, το οποίο θα επιτρέπει στον πελάτη να παρακολουθεί τη δημιουργία των πιάτων. Είτε με τη παρασκευή των πιάτων στην ήδη υπάρχουσα κουζίνα του καταλύματος. Η συγκεκριμένη επένδυση θα έχει μικρότερο κόστος συγκριτικά με αυτή των καταστημάτων, μιας και το entry fee θα είναι το μισό από με εκείνο των καταστημάτων, ενώ παράλληλα δεν θα συμπεριλαμβάνεται η διαφημιστική δαπάνη.

Ένα ακόμη νέο project που προετοιμάζει η εταιρεία είναι η δημιουργία Sushi Corners στα αεροδρόμια της Αθήνας αλλά και κάποιων τουριστικών νησιών, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να «τσιμπήσουν» κάτι διαφορετικό κατά τη διάρκεια της αναμονής.

Ένα δυνατό concept

Το πρώτο κατάστημα Koi άνοιξε το 2013 στο Σύνταγμα. Εξαρχής γνώρισε μεγάλη επιτυχία  χτίζοντας σταθερά ένα δυνατό και αξιόπιστο brand.  Το Koi είναι ένα γνήσιο sushi bar που στηρίζεται σε 3 βασικές αξίες: premium προϊόν, προσιτές τιμές, σωστή εξυπηρέτηση. Κι όλα αυτά μέσα σε ένα όμορφα διαμορφωμένο casual και φιλόξενο χώρο με έντονο το στοιχείο της ιαπωνικής κουλτούρας.

Το Koi μετέτρεψε το sushi σε street food, μια προσιτή επιλογή για έξοδο και διασκέδαση,, ενώ χωρίς παραχωρήσεις στο κομμάτι της ποιότητας εισήγαγε πιάτα της ιαπωνικής κουζίνας προσαρμοσμένα στη γευστική παλέτα των Ελλήνων καταναλωτών.

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

Το διαφοροποιητικό στοιχείο του Koi Sushi Bar έγκειται στην εξαιρετικά χαμηλή επένδυση στην οποία καλείται να προχωρήσει ο υποψήφιος franchisee, σε σύγκριση με άλλες αλυσίδες εστιατορίων, γεγονός που ενισχύει τις προϋποθέσεις για αύξηση του κέρδους κάθε καταστήματος.

To ευέλικτο concept των Koi περιλαμβάνει 3 profit centers για sit-in, take-away και delivery, όπως και 2 διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες της κάθε τοπικής αγοράς.

Το μοντέλο Koi Sushi Bar ενδείκνυται για μεσαίου και μεγάλου μεγέθους αγορές και περιοχές, όπου υπάρχει μία βάση πελατών οι οποίοι είναι φιλικοί και προσανατολισμένοι στην οικογένεια ή σε αγορές και περιοχές όπου υπάρχει ποικιλομορφία στον πληθυσμό.

Μπες στη μεγάλη οικογένεια!

Μεγάλο πλεονέκτημα του concept των Koi είναι η απλότητα στο επίπεδο της λειτουργίας. Ο υποψήφιος επενδυτής με την κατάλληλη εκπαίδευση, υποστήριξη και καθοδήγηση μπορεί εύκολα να ενταχθεί στο σύστημα.

Η εταιρεία προσφέρει στον νέο επενδυτή ένα ολοκληρωμένο σύστημα franchise, ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο και ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης, επιτυγχάνοντας υψηλή κερδοφορία και διαρκείς αποδόσεις.

Διαβάστε το πλήρες αφιέρωμα για το KOI SUSHI BAR που περιλαμβάνεται στο τεύχος 71 του Franchise Success ΕΔΩ